Priopćenje za javnost

Zagreb, 18. studeni 2009. – Zaklada Ana Rukavina osjeća se dužnom odgovoriti na napise u medijima 18. studenog, a vezano uz koncert Olivera Dragojevića kao rođendanski koncert Radija Cibone u veljači 2007. godine pod nazivom „Vjeruj u ljubav“.
Zakladu Ana Rukavina neposredno prije održavanja koncerta kontaktirali su predstavnici Radio Cibone, točnije g. Ivica Zadro, urednik informativnog programa s informacijom kako organizator želi dio prihoda s tog koncerta namijeniti Domu za nezbrinutu djecu i mlađe punoljetne osobe grada Zagreba u Nazorovoj ulici te Zakladi Ana Rukavina. Zakladu Ana Rukavina Radio Cibona je molila za pomoć s promocijom koncerta, što je Zaklada i učinila vjerujući kako koncert ima humanitarnu notu.
Vezano uz taj koncert nismo imali pregovore oko koncerta sa Oliverom Dragojevićem, niti s njegovom menadžericom Lidijom Samardžijom.

U medijima je bilo najavljivano da će se dio prihoda od koncerta uplatiti u humanitarne svrhe Zakladi Ana Rukavina i Domu za nezbrinutu djecu i mlađe punoljetne osobe grada Zagreba u Nazorovoj ulici. Kako Zaklada Ana Rukavina do danas nije primila nikakav prihod od spomenutog koncerta, a korišteno je ime Zaklade u medijskoj propagandi tog događaja, stav Upravnog odbora Zaklade Ana Rukavina je da putem medija upoznamo javnost sa ovim problemom.

Zaklada Ana Rukavina uputila je pismo Radio Ciboni 28.08.2007. s upitom što je sa financijama koje su joj obećane., a 3.9.2007. iz Radio Cibone dobila je odgovor kako Športski Radio Cibona d.d. nije bio organizator koncerta, već je to bila Agencija za marketing „Mel“ te je ona imala pravo na prihode od prodanih ulaznica, od čega su naplaćeni izvođači. Nakon toga poslali smo 25.9.2007. dopis Agenciji „Mel“ sa zamolbom za pojašnjenje. Na isti nismo do danas dobili pisani odgovor.

Zaklada cijelo vrijeme svog postojanja posluje bez prihoda i sav novac koji prikuplja transparentno i zakonito ulaže u Registar dobrovoljnih darivatelja koštane srži i Banku matičnih stanica. Ovime želimo ukazati na primjer koji nam se dogodio kako se slična situacija ne bi dogodila drugim humanitarnim akcijama, koje u ovo predblagdansko vrijeme žele pomoći najosjetljivijim dijelovima našega društva.

U svakom slučaju, činjenica je da je Zaklada Ana Rukavina pomogla u medijskoj promociji koncerta, te da je korišteno ime Zaklade u medijskoj promociji koncerta, a na račun Zaklade, odnosno za tipizaciju uzoraka potencijalnih darivatelja koštane srži nije uplaćeno niti kune od koncerta „Vjeruj u ljubav“. Mi u ljubav i dalje vjerujemo i radujemo se životu, jer širiti radost znači – živjeti.

S poštovanjem,
Marija Rukavina, upraviteljica Zaklade Ana Rukavina.

Posted in Novosti.